Despre noi

În era digitală, nevoia de a fi CONECTAT LA INFORMAȚIE este esențială

De la această idee a luat naștere AsistentDIGITAL au fost gândite din ideea de , platforma care vine în sprijinul primăriilor pentru a face saltul spre DIGITALIZAREA serviciilor publice.

Suntem o echipă dinamică, cu o vastă experiență în domeniile INFORMATIC, MANAGEMENT și ADMINISTRATIV, specializată în livrarea de soluții informatice complete.

Misiunea noastră este de a simplifica activitatea administrației publice cu cetățenii prin oferirea de soluții informatice practice la nevoile acestora, printr-un management strategic optimizat pentru domeniul administrativ, devenind astfel mâna dreaptă a fiecărei primării.

Vorbim de soluții care garantează reducerea costurilor, restrângerea activității funcționarilor publici, suprimarea cozilor de la ghișee, transparență administrativă, îmbunătățirea calității serviciilor publice și optimizarea relațiilor dintre sectorul public și cetățeni.

Simplificarea aceasta vine prin dedicarea, angajamentul și suportul echipei noastre care vă este alături pe tot parcursul colaborării. Cu noi, suntețI mereu în contact direct. Înainte de a transpune totul în online, lucrurile trebuie să se lege în partea de offline.

Și pentru ca totul să fie sigur 100%, lucrăm cu sisteme de ultimă generație.


 

Tesetează platforma GRATUIT


Trimite-ne adresa ta de email și numărul tău de telefon și te vom contacta